Regulamin Pensjonatu Jurkowski Wellness & Spa ***
Regulamin Pensjonatu Jurkowski Wellness & Spa ***
Właściciele Pensjonatu Jurkowski & SPA wysoko cenią Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokojnego, bezpiecznego pobytu naszych Gości.
1. Pokój w Pensjonacie wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.
2. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16.00, a kończy o godz. 11.00 dnia następnego.
3. Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość pensjonatu powinien zgłosić w Recepcji do godz. 11:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Pensjonat uwzględnia życzenia przedłużenia najmu w miarę posiadanych możliwości.
4. Gość pensjonatu nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu recepcji Pensjonatu.
5. Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Pensjonatu, wyrządzając szkodę w mieniu pensjonatowym lub Gości lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownika Pensjonatu lub innych osób przebywających w Pensjonacie lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Pensjonatu. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Pensjonat może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowanie się do żądań Pensjonatu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu
6. Podczas zameldowania należy okazać aktualny dowód osobisty bądź paszport. W przypadku grupy organizator przedkłada imienną listę gości pensjonatu, na podstawie, której jest zameldowanie.
Na terenie Pensjonatu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
Osoby nieletnie nie mogą się rejestrować bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej –opiekuna prawnego.
Osoby nieletnie mogą przebywać na basenie tylko pod opieką opiekuna prawnego – również w pokoju hotelowym – niedopuszczalne jest pozostawianie Gości nieletnich bez opieki.
Nieletni do 13 roku życia mogą używać wind hotelowych tylko pod opieką osób dorosłych.
7. Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi Pensjonatowi niezwłoczną reakcję. Pensjonat ma obowiązek zapewnić:
warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gości,
bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Pensjonacie,
sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa (na jego życzenie), a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
sprawną usługę pod względem technicznym,
wymianę bielizny pościelowej i ręczników na życzenie Gościa (za dodatkową opłatą).
8. Na życzenie Gościa Pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą,
budzenie o wyznaczonej godzinie,
wypożyczenie deski do prasowania i żelazka
korzystanie nieodpłatnie z części rekreacyjnej Wellness oraz z basenu, jeśli nie postanowiono inaczej
9. Ze względu na komfort wszystkich Gości, Pensjonat nie przyjmuje zwierząt. Za naruszenie tego zapisu obowiązuje kara pieniężna.
10. Parking na terenie Pensjonatu jest niestrzeżony.
11. W Pensjonacie zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez 14 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
12. W Pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Pensjonatu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
13. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną rzeczywistą i za tzw. utracone korzyści dotyczącą wszelkiego rodzaju uszkodzeń lub zniszczeń wyposażenia lub urządzeń technicznych znajdujących się w Obiekcie Pensjonatu i wokół Obiektu Pensjonatu, powstałe z jego winy umyślnej lub nieumyślnej, jak również z winy umyślnej lub nieumyślnej odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie lub winy zwierząt.
14. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w Recepcji. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor i radio, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić, czy zamknął za sobą drzwi. Gość pensjonatu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Pensjonatu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Cennik wyposażenia stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Cennik szkód i prac dodatkowych stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Niezależnie od cennika, hotel zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
15. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju pensjonatu będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji Pensjonat przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
16. Dane osobowe:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest FTU Jurkowski Rozalia Jurkowska, os. Równie 1, 34-452 Ochotnica Dolna
Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Pensjonat.
W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:***
– firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej;
– firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla Pensjonatu;
– firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
– firmom świadczącym obsługę prawną;
– firmom świadczącym usługi marketingowe dla Pensjonatu.
Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie Pensjonatu lub za pomocą skrzynki mailowej info@jurkowski.com.pl
17. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby postronne, niezwiązane z Pensjonatem Jurkowski.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Pensjonatu JURKOWSKI
LISTA RZECZY RUCHOMYCH W POKOJU
CENA Netto PLN
Czajnik z tacą 350 zł
Wieszak poprzeczka 30 zł
Kosz w pokoju 150 zł
Kosz w łazience 100 zł
Suszarka w łazience 250 zł
Poduszka 150 zł
Kołdra 250 zł
Ręcznik duży 80 zł
Ręcznik mały 50 zł
Protektor na materac 60 zł
Telefon 250 zł
Pilot do TV 150 zł
Telewizor 1500 zł
Stół 350 zł
Krzesło 300 zł
Załącznik nr 2 do Regulaminu Pensjonatu JURKOWSKI
CENNIK USUNIĘCIA SZKÓD
CENA Netto PLN
Wymiana łóżka typu Twin 1500 zł
Uszkodzenie lampy w pokoju (niezależnie od rodzaju) 800 zł
Uszkodzenie drzwi pokojowych 4000 zł
Uszkodzenie mebli i ruchomości – Wycena indywidualna
Usunięcie zabrudzeń fizjologicznych – w pokoju lub na korytarzu (w zależności od powierzchni) 500 zł – 2500 zł
Uszkodzenie przycisku ROP i uruchomienie alarmu
przeciwpożarowego czy windy 0d 1000 zł wzwyż w zależności od zaawansowania służb
Zalanie pokoju (w zależności od zalanych mebli,
wykładziny) od 7000 zł wzwyż
Wymiana wykładziny w pokoju (w zależności od zakresu) od 4000 zł
Uszkodzenie umywalki w łazience od 1000 zł
Zbicie/ uszkodzenie lustra w łazience lub pokoju od 1000 zł
Uszkodzenie trwałe suszarki 500 zł
Zniszczenie telewizora 2000 zł
Zniszczenie ręczników lub pościeli 80 zł -140 zł/sztuka
Uszkodzenie bramy wjazdowej (w zależności od zakresu) od 10000 zł wzwyż